ziua a 4-a din 2009

Deja au trecut aproape 4 zile, pana sa ne revenim din atmosfera sarbatorilor au si trecut.Abia mi-am refacut rezervele de somn.Azi e ultima zi de mini vacanta si de maine la munca..E ger, ger in toata tara, aici la mine -20 de grade.Brrr…

poezie pentru copiii pasionati de calculator( si care nu-s pasionati?)

Eu ma joc de zor
La calculator.
Mami ma intreaba:
Copile, n-ai treaba?
Haide sa mananci!
Mai lasa robotii
Haide sa te culci!
S-au culcat cu totii.
Mamica mea draga,
Eu inca n-am treaba,
Decat sa ma joc
Cu al meu robot.
Si cu masinute,
Iepuri si maimute.

Lasă un răspuns

