A catea zi din 2009?

Cateodata uit anul in care suntem, parca au zburat dupa 2000 incoace.Nu mai stiu ce sa scriu , 2008 sau 2009.
Am vrut sa renunt la blog , sa-l sterg .M-am gandit, m-am razgandit si n-am renuntat.Poate chiar nu-i interesant ce scriu.Dar chiar nu-mi bat capul , cine vrea citeste cine nu, nu.
Am descoperit pe net tot soiul de ” bloage” care mai de care .Mda , scrie omu’ ce-i trece prin cap dar unele parca-s prea prea.
Am avut un mini concediu si e fain ca am prins si mini primavara asta de februarie.Eu sincer , ma bucur ca-i cald dar nu-i a buna cu incalzirea asta .Parca prea sunt mari temperaturile pentru februarie.
Februarie= faurar , adica cel care faureste din gheata.S-a dus faurar , acum e clar primavara.

Lasă un răspuns

