Referat despre cafea

In fiecare dimineata imi beau cafeaua pentru ca a devenit un obicei,pentru ca-mi place mirosul de cafea,pentru ca-mi place ce gust are si de cele mai multe ori ca sa ma energizez.Daca adaug putin lapte e ok, dar merge si fara.La servici incep sa-mi beau cafeluta pe la 8 si termin de baut ceasca abia pe la 11.
Am citit ca a fost folosita pentru prima data in manastirile din Etiopia la inceputurile crestinismului pentru a alunga oboseala in timpul ceremoniilor religioase care durau destul de mult.
Se stie clar ca stimuleaza activitatea cerebrala facandu-ne ”fresh” atunci cand avem nevoie.
Cine nu bea cafea mana sus si sa-mi spuna si de ce?

Lasă un răspuns

