au trecut sarbatorile

Ca in fiecare an..multe pregatiri, ca noi romanii suntem disperati sa facem muuulte feluri culinare, muuulte prajituri care se ususca dupa aceea pentru ca nimeni nu le mai mananca .(doar porcii si cainii) .In zilele astea supra incarcate de mancare cred ca ar fi binevenita o salata usoara de fructe, fara frisca , fara zahar..dar nu, e plin de prajituri cremoase si sofisticate.In ceea ce priveste aspectul religios al sarbatorii lumea isi face probleme : mai, eu n-am prea tinut post, am mancat toata perioada ca un porc si acum iar mananc….mai, eu am cam pacatuit cu cuvantul ,cu fapta ori cu ..gandul….eeee cu gandul.Si s-au dus zilele de sarbatoare…ba nu , de fapt maine o luam de la capat cu Sfantul Gheorghe, iar chef si voie buna, indigestie cat cuprinde.Asa ca bafta! sa va tina stomacul la mai mare si la cat mai multe combinatii mortale de exemplu: sarmale + friptura de miel( ca doar mai este de la Paste) , oua umplute + salata de vinete+ salata de boeuf…s.a.m.d…si vai de stomacul nostru.Peste toate aceste neajunsuri a fost super bine ca am avut cateva zile libere pentru noi, pentru prieteni ,pentru familie….care am avut, ca nu toti.Eu, de exemplu , mi-am petrecut noaptea de inviere la servici…

2 gânduri despre &8222;au trecut sarbatorile&8221;

  1. lizy zice:

    Da intr-adevar asa este , este F. adevarat cu multe traditii, parca prea mult tinem de aceste traditii si uitam de fapt ce semnifica intr-adevar aceasta sarbatoare. Ar trebuii ca toti oamenii sa se preocupe mai des de sufletele lor nu doar in preajma sarbatorilor. Caci D-zeu este prezent mereu nu doar de Sarbatori…poate ca ar trebuii sa ne gandim mai des la ceea ce facem…

Lasă un răspuns

