ce inseamna sa fi roman?..

De ziua nationala nu simt nimic deosebit..asta pentru ca nici nu ma gandesc in mod deosebit la Romania.Nu ne alegem tara in care ne nastem nici parintii care ne dau viata iar unii nici persoanele care ii cresc si au grija de ei. Deci ne-am nascut in Romania…poate fi ghinion ,poate fi noroc , niciodata nu stii sigur.Cert e ca sunt multe lucruri care nu merg bine in tara , asta se vede si stim cu totii asta.Dar din pacate putini suntem cei care iau atitudine.Stiu, stiu…nu-mi spune-ti, cu o floare nu se face primavara.Stiu am patit si eu de multe ori si m-am cam lecuit de luat atitudine.Sa va dau un mic exemplu: cu ani in urma era in gara la Constanta asteptam trenul sa ajung acasa.Stand acolo in asteptare langa un alt grup am observat cum un tip prost imbracat a reusit sa sustraga un bagaj al grupului vecin.Ei n-au observat nimic.Eu , mare facatoare de bine, ma duc glont sa caut un politist si sa-i spun.Gasesc pe unu de la T.F. cred, prin gara si-i povestesc pe scurt si stiti ce-mi zice? Eu nu sunt de servici , desi era imbracat in uniforma, spuneti-i colegului care e in tura.In fine fac rost de un politist si merg cu el sa-i arat hotul , intre timp ala isi pusese buletinul lui in bagaj si cand l-a deschis zice catre politist: dom’le e bagajul meu. Eu sa dau pe spate!.. In fine nu s-a rezolvat nimic….deci trageti voi concluzia..intamplari de Romania..

2 gânduri despre &8222;ce inseamna sa fi roman?..&8221;

  1. Elysabeta zice:

    Da intr-adevar sunt oamnei rai si indiferenti Foarte nepasatori , in ziua de azi poti sa si mori pe strada ca multora nu le pasa , dar nu cred ca astfel de oameni sunt doar in Romania ci este vorba ca astfel de oameni , egoisti , indiferenti , nepasatori sunt peste tot Lumea e rea … Totusi tara noastra este o tara frumoasa si ar trebui sa fim Mandrii de ea …..

  2. Dany zice:

    Absolut de acord cu Elysabeta, referitor la ţara noastră. Şi vreau să completez…că dacă cel care furase geanta nu era român, acum ar fi fost prins, pentru că noi suntem o naţie tare inteligentă, rezultă din întâmplarea trăită de tine. Io unu îs mândru că sunt român, pentru că ei nu au: Gioană, Băsescu, nu-l au pe Hrebe, nu-l au pe Mircea Badea (buek) şi-or mai fi…

Lasă un răspuns

