imi place sa..

Imi place sa ascult Queen, imi place sa ascult Enya, Imi place sa ascult Savoy , da da Savoy cu Marian Nistor, imi place sa ascult Vasco Rossi, imi place sa ascult cum canta pasarile intr-o dimineata de vara, imi place sa ascult vocea marii, valurile care se sparg de nisip, imi place sa simt cum ma arde soarele de vara pe piele, imi place sa simt mirosul ierbii , imi place sa ascult vantul in padure,
imi place sa ma plimb cu bicicleta si sa simt vantul in par, imi place sa mananc ciocolata…imi place sa fiu eu…imi place sa fiu femeie…imi place sa traiesc.
Imi place sa-mi pun cortul pe malul unui rau, imi place sa plec pe nu stiu unde cu rucsacul in spate, imi place sa stau o noapte intreaga sa citesc o carte care imi place,imi place sa privesc cerul plin de stele intr-o noapte de vara, imi place sa joc v-ati ascunsea cu copiii, imi place sa cant ,imi place sa rad cu pofta…imi place sa am prieteni..

3 gânduri despre &8222;imi place sa..&8221;

  1. lizy zice:

    Esti deosebita , imi placi ptr. ca esti optimista, vesela , plina de viata , inteligenta si frumoasa . Uneori te invidiez sa stii…. Dar este minunat ce ai scris , in unele din ele ma regasesc si eu ….

  2. cleopatra4fun zice:

    Toate lucrurile marunte ne fac intregi, fiecare clipa pe care o pierdem facand lucruri „importante” nu poate fi recuperata…daca ar face toti ca tine..fericirea ar fii la fel de des intalnita ca depresia..

    Profita..o viata avem..sau??

    • Draga Cleopatra… fericirea e asa de usor de atins, sta in puterile noastre, totul depinde de noi…dar noi de multe ori ne pierdem in amanunte nesemnificative in loc sa ne traim viata…uitam sa simtim ceea ce e cu adevarat important.

Lasă un răspuns

