queen…

6 gânduri despre &8222;queen…&8221;

  1. Sper ca simpla mea trecere pe aici sa nu fie rau interpretata. Ma uit, nu deranjez, nu stiu inca ce sa spun dar va doresc numai bine. O saptamana frumoasa. Nu fiti recalcitranti!!!

  2. lizy zice:

    Foarte dragut ca esti vizitata draga , mie imi place blogul tau , ti-am mai spus asta oricum !!! Si mie imi place Queen foarte frumos , asta imi aminteste de perioada cand eram in Liceu ….

  3. justabluestone zice:

    Freddie Mercury va ramine una din cele mai impresionante „voci” din toate timpurile! si melodia asta e una din preferatele mele…

Lasă un răspuns

