doliu

La inceput cand am auzit am refuzat sa cred , apoi am plans ca si cum ar fi facut parte din familia mea.S-a stins un mare nume, un mare cantaret , un mare showman si nu in ultimul rand un suflet mare si pur, Michael Jackson.Nici acum nu-mi vine sa cred ..Disparitia lui brusca si neasteptata e cumplit de nedreapta.Dar ce e drept pe lumea asta?Pacat ca afost hartuit cu procese in ultimii ani si denigrat si facut pedofil. Nu merita si chiar iubea copiii dar fara nici o intentie sexuala .
Am crescut cu melodiile lui, am descoperit cu uimire si maxima placere fiecare piesa noua a lui.Am fost fana inraita si voi fi …Mare pacat ca s-a stins aceasta valoare a muzicii mondiale, cine stie cat potential de creatie mai detinea.

3 gânduri despre &8222;doliu&8221;

Lasă un răspuns

