ploaia

Printre stropii grei de ploaie
Cad pasari din vazduh.
Cu aripile larg intinse
Cersind soare..
Ies afara in ploaie
Vreau sa simt stropii grei,
Ii simt cum ajung la piele…
E o ploaie calda de vara.

Stiu ca tu esti pe undeva
Oare la tine a ajuns ploaia?
Daca da, simte-o pe piele
Ca o mangaiere de-a mea.
Ca o lacrima de cristal,
Un strop imi atinge buzele
Inchid ochii si simt,
Imi imaginez o sarutare de-a ta.

Genele imi sunt ude..
Nu stiu..ploaie sau lacrimi,
Ma topesc in visare..
Ploaia ma spala de pacate.
O raza mica de soare
Apare printre norii grei
Inima-mi bate grabita
Gandul nu mai doare.

M-am invatat cu departarea
Iti mai trimit doar cate-un nor
Amintirile inca dor..
La fel si resemnarea.

9 gânduri despre &8222;ploaia&8221;

    • Asta e razbunare pentru comentariul care ti l-am lasat eu?..vezi ca ti-am aprobat commentul, desi putea sa nu apara.Nu e nici pe departe cea mai reusita poezie de-a mea , am scris ce am simtit in momentul acela si mai mult ,nu trebuie sa placa la toata lumea.Bafta la scris Mantzy.

  1. Tea. zice:

    Da e infect Bucurestiul pt. mine.
    Si daca injur,injur cum imi vine si cum imi trece prin cap.
    Btw: in Cipru am fost la tatal meu. nici pe departe nu se compara cu Bucurestiul.😉

  2. baiamare zice:

    off topic: realitate si fantezii segzuale.
    legat de poezie, desi ma enerveaza moaca lu’ mantzy ala, is de-acord cu el. ce cacat de verseuri. desi, daca inca esti sau te simti copila, versurile tale sunt geniale, caci desigur: lumea e frumoasa si minunata.
    ps- pana te dezvirgineaza brutal.

  3. lettersofpassion zice:

    Probabil ca fetele apreciaza poezia asta altfel decat baietii, probabil pentru ca suntem firi romantice sau poate mantzy si baiamare sunt pur si simplu idioti. Mie mi-a placut, si n-are nicio legatura cu comentariile pe care le primesc sau nu. Indiferent de cum e poezia n-ar fi trebuit sa aprobi comentarii cu un asemenea limbaj. Am citit poezia pe melodia instrumentala de mai sus, a fost superb.

    • initial m-am gandit sa nu aprob comentariile dar apoi am zis ca oricine are dreptul la o parere, si probabil ei credeau ca n-o sa le aprob…Iti multumesc pentru faptul ca ai citit , te mai astept pe blog.

  4. Elysabeta zice:

    DECI , OAMENII ASTIA SUN INSENSIBILI , ADICA CEI DE MAI SUS , EU NU STIU PE CE PLANETA TRAIESC EI ! DA MA ROG!!! CHIAR K NU TREBUIA SA ACCEPTI ASEMENEA COMENTARII IN FOND SI LA URMA URMEI O BLOGUL TAU SI SCRII CE SIMTI ! MIE MI-A PLACUT ! PS: PUPICI!!!!

Lasă un răspuns

