politisti de Romania

Sa nu ma acuzati ca ii bag pe toti in aceeasi oala, adica pe toti politistii, pentru ca stiu sau sper ca nu sunt toti la fel.Vineri dimineata in drum spre servici, in fata mea pe trotuar la 2 metri mergea un politist nonsalant cu o mana in buzunar si in cealalta avea o tigara.Se daduse cu o tona de parfum incat mirosea de parca mergea la agatat( cine stie ce planuri avea in ziua aia..).In fine mai trage un fum din tigara si apoi o arunca cat colo pe strada fara macar sa o stinga iar la 1.5 metri in fata lui era un cos de gunoi.Asa ma manca limba sa-i spun ceva…dar m-am abtinut.E orasul asa de mic si cine stie ce pile avea prostul si in ce rahat as fi intrat.Oricum am mai facut eu chestii de-astea si alta data si am iesit rau asa ca mai bine ma abtin.Ce nu l-a invatat mamica lui in 7 ani nu-l mai invat eu oricum.
Mi-e scarba, in alte state se aplica amenzi pentru aruncarea gunoiului pe jos iar la noi cei care ar trebui sa faca ordine fac mizerie ca niste gunoaie ce sunt.Dati-le nota!!

2 thoughts on “politisti de Romania

Lasă un răspuns

