cuvinte

Atunci cand am chef sa visez ma pierd in cuvinte, scriu eu sau citesc pe altii.Azi am simtit cum se apropie toamna, am simtit-o ca o prezenta fizica, aproape de mine, rasfirandu-mi parul cu degetele ei tremurande.Vantul avea un miros specific tomnatic, zburand fara mila frunze din copacii tristi ca-si pierd podoaba.Vita de vie miroase superb desi si ea incepe sa-si piarda frunzele. Strugurii grei absorb cu nesat razele de soare care inca ard.Atarna lenes pe vie fara sa stie ca peste putin timp se vor transforma in vin.Rasaritul e mai lenes, apusul vine mai repede, ziua a pierdut putina putere in favoarea noptii.Ma bucur totusi ca e o toamna calda…calda..

Lasă un răspuns

