diavolul de la Geoagiu

Intamplarea s-a petrecut cu multi ani in urma , cam acum 10 ani.M-a marcat atunci si m-am gandit de multe ori la ceea ce s-a intamplat, iar azi descoperind intamplator un articol asemanator m-am decis sa scriu si eu.
Eram cu sotul meu la plimbare in statiunea Geoagiu.Era vara.Am parcat masina si ne-am plimbat pe jos pana am ajuns aproape de padure.
Inainte de intrarea in padure era un parculet cu niste alei si banci.Pe una din bancute statea o babuta mica si incovoiata care in momentul in care am trecut pe langa ea ne-a intrebat: mergeti in padure ,copii?Noi i-am raspuns ca da, la care ea ne-a rugat sa-i aducem din padure o frunza de feriga.Eu i-am spus, cum sa nu tanti, sigur ca-ti aducem.Si ne-am continuat drumul intrand in padure.Dupa ce am parcurs cam 50 de metri pe un drum batut de utilaje, tractoare, carute ,ceva, sotul meu imi zice: o sa-ti arat o pestera, pe aici pe undeva trebuie sa fie o pestera care are o intrare ingusta .Eu in timpul cat mergeam cautam cu privirea sa gasesc o feriga pentru babuta, dar nici urma de ferigi pe-acolo.Ma uitam si in stanga si in dreapta dar nu erau ferigi.Mai,zic eu, hai sa mergem mai adanc in padure , poate gasim o feriga..Si ne continuam drumul.LA un moment dat apare un fel de luminis ,se vedea in spatele copacilor lumina.Dintr-o data sotul meu devine foarte agitat si-mi zice :am impresia ca cineva ne priveste.Si eu il intreb: cine? si am inceput sa privesc in spate si in toate partile dar nu vedeam nimic deosebit.El zice : fugi cat poti de repede ca e un urs.Eu am crezut ca glumeste, la care el repeta cat se poate de serios :fugi repede inapoi ca ne urmareste un urs.In momentul acela am inceput sa alerg cat puteam de repede desi eram incaltata foarte nepotrivit pentru un drum ca ala totusi in cateva minute am fost la iesirea din padure.Acolo ne-am odihnit putin si eu l-am intrebat : ce urs ai vazut, ca eu n-am vazut nimic.La care el imi raspunde:stii, de fapt nu era un urs ,semana mai mult cu ceva biped si acoperit de par si care se deplasa foarte , foarte repede.Intr-o secunda parcurgea zeci de metri.Nu stiam ce sa cred ,cert e ca ma luase frica serios.La intoarcere pe aceeasi alee, desi trecuse destul de putin timp de cand am intrat in padure, babuta care imi ceruse feriga, nu mai era acolo pe banca, disparuse din peisaj, fapt care mi s-a parut cel putin ciudat.
Intamplator am citit pe net ceva despre o aratare asemanatoare cu ceea ce vazuse sotul meu atunci.Deci si altii au vazut ”diavolul ”ala ciudat.Nu stiu ce era…

3 gânduri despre &8222;diavolul de la Geoagiu&8221;

  1. v1c1ousox1 zice:

    wow…ce ciudat…adevarul e ca in lumea asta se intampla fel si fel de lucruri ciudate a caror explicatie greu le poti da.app tu esti frumoasa foc:)

  2. Elysabeta zice:

    Da intr-adevar k e foarte ciudat si domnisoara de dinaintea mea are dreptate , se intampla uneori lucruri ciudate care nu ni le putem explica , si intrebari care ni le punem si raman fara raspuns . PS: Ai vazut k si altii te vad frumoasa nu numai eu !!! Uratoooooo!!!!!!!!!

  3. dan cel rau zice:

    o fi fost Nikita sau Naomi =)) trebuia sa-i chemi pe cei de la Acces Direct cu Madalin Ionescu. Ei se ocupa de monstri, serpi, balauri. Misto postul ,dar trebuia sa-l tratezi cu mai multa ironie .Prin natura meseriei mele umblu toata ziua pe munti cu masuratori GPS la pasuni alpine si masurare blocuri fizice iar din cauza umbrelor, reflexilor de lumina, animalelor salbatice cateodata dau impresia ca vezi un big foot dar de fapt e o vaca neagra intr-un desis de aluni.

Lasă un răspuns

