e toamna..

Este toamna, deja si simt cateodata ca mi-e frig, ca sunt goala, prea goala..Ca tu nu esti..Ca poate nici n-ai fost vreodata, doar in imaginatia mea.Ca toate noptile alea au fost ireale, ca totul s-a naruit ca un castel de nisip sub valuri..Hmm, e toamna , ieri a fost vara, un alt anotimp cu tine.Luna are alta culoare, stelele parca si-au pierdut din stralucire, noptile sunt mult mai reci si..tu ai disparut , poate noaptea te-a furat, poate deja erai plecat doar eu n-am sesizat.Ma culc cu gandul la tine, te visez..dupa toamna vine iarna, apoi primavara iar si iar la nesfarsit..ca si iubirea mea..

Lasă un răspuns

