Am crezut in Mos Craciun..

Cand ma gandesc ca eu personal am crezut in existenta lui Mos Craciun pana am avut 12 ani…In fiecare an in ajunul Craciunului tata se costuma in Mos si aparea langa brad.Mama ma chema repede in camera si-mi spunea ca a venit mosul.Eram coplesita de emotie si spuneam cu mare sfiala poezia indelung repetata cu saptamani inainte sau colinda iar apoi primeam darurile din sacul mosului.
Aproape ca-mi vine sa rad acum cand ma gandesc la domnisoarele de 12 ani de acum, daca intreb pe vreo-una daca mai crede in mos craciun probabil o sa primesc un zambet cu subinteles…
Era magie, o magie pe care acum n-o mai regasesc , o puritate sufleteasca si emotie sincera, neprefacuta.Era o seara deosebita, seara Craciunului…
Sa aveti parte de cele mai frumoase sarbatori!

2 thoughts on “Am crezut in Mos Craciun..

  1. Lumy,trebuie sa CREZI,in fiecare din noi este LUMINA!
    SARBATORI FERICITE!
    p.s.am postat pe blog un film facut de TV Al Jazeera ,despre cei 20 de ani de la Revolutia din decembrie 1989,in care constata ca romanii nu au scapat de spectrul Dictaturii.

Lasă un răspuns

