am invatat

Am invatat ca trebuie sa ma bucur de calatorie si nu de destinatia finala.

3 thoughts on “am invatat

  1. asa este… de multe pierdem adevaratul sens al vietii gandindu-ne doar la viitor, sau pierdem foarte mul gandindu-ne la ceea ce astaptam uitam de drum crezand in suprematia destinatiei finale…
    e mare lucru ca ai reusit… eu inca sunt pe drum😦

  2. relaxare spune:

    Fiecare zi e o nouă zi din viaţa mea pe acest Pământ!

    Azi am fost la sanius

    m-am distrat ca un copil impreuna cu copiii mei

    spre bucuria lor si a mea

    ne-am rostogolit prin zapada

    am cazut si ne-am ridicat

    am ras si am continuat sa traim

    sa ne bucuram de viata

    Viata este mereu ca un joc de copil

    Viata este mereu un motiv de noi descoperiri,

    de noi provocări, de noi iubiri…

    Clipă de clipă ne împlinim destinul si trăirile

    Clipă de clipă căutăm să ne bucrăm de viaţă,

    Să fim iubiţi şi să dăruim iubire…

    Să zâmbim şi să plângem împreună cu cei dragi

    Pentru că timpul are mereu daruri de nepreţuit

    Pentru fiecare copil al soarelui….

    Simina S

Lasă un răspuns

