Romania sau cel putin Simeria se imbraca in negru

Ieri dimineata in drum spre servici am trecut mai tarziu ca de obicei prin statia de autobuz si o multime de oameni asteptau autobuzul de ora 8 .Era o multime compacta si neagra, da neagra.Toti fara exceptie baieti si fete , barbati si femei toti erau imbracati in negru, parca urmau sa mearga la o inmormantare.Doar o pereche de jeansi albastri se zareau timid in atata negru.Ce aveti oameni buni? A dat doliul in voi? Nu mai cunoasteti alte culori, de fapt nu mai cunoasteti culori ? pentru ca negrul e non culoare, asta imi mai amintesc de la proful Mateescu.Colorati-va oameni, colorati-va hainele si inimile, nu mai purtati negru!

3 gânduri despre &8222;Romania sau cel putin Simeria se imbraca in negru&8221;

  1. daaaaaaaaaaaaa!
    si ai dreptate, nu doar Simeria, toata Romania e asa.
    Eu nu ii inteleg pe cei tineri de tot. cand viata er trebui sa fie atat de plina de culoare alegi negrul ca cica asa e la moda printre ei.
    si eu obisnuiam sa ma imbrac in „culori” terne, fara lucmina, fara stralucire. acum le caut pe cele care imi starnesc buna dispozitie.
    uite, vezi, daca as putea s aimi fac scoala mea…lucruri de astea as baga la materii obligatorii!
    Gand bun.🙂

  2. cred că sunt mai mulți factori. O fi de vină și traiul plin de griji al părinților care transmit îngrijorare, tristețe, frustrare și copiilor lor. O fi de vină și școala pentru că e plină de programe rupte de realitate. fac ore de desen (educație plastică) în care învață tot felul de aberații, dar nu cum să potrivească niște culori. (aici mă opresc, că despre școală…aș tot spune🙂 ). O fi de vină și mass-media, cum zici. eh…deja vorbim despre o boală națională.

Lasă un răspuns

