ninge

Ninge si-mi place, fulgii cad pe langa mine in roi, si m-am obisnuit instant cu iarna de parca ieri a fost zapada si eu ,o copila cum eram, m-am bucurat de alb imaculat si de mirosul iernii.Totul imi era deodata familiar, si temperatura si hainele groase si gheata, si vantul inghetat si totul.M-am integrat perfect in peisaj.

5 gânduri despre &8222;ninge&8221;

  1. ninsoarea e singurul lucru pe care il ador la anotimpul ăsta. Și e păcat, pentru că are multe lucruri frumoase. Dar ce să-i fac dacă e plin de lucruri care mă întorc probabil într-un trecut sau cine știe…

  2. hm….cred că e ceva în mine…sau poate mi s-au întâmplat atâtea iarna…încât nu pot să nu retrăiesc de fiecare dată. Ciudat, doar sunt născută iarna.
    Dar are atâtea lucruri frumoase încât merită să fac un efort și sa-mi amintes cum era în copilărie.

  3. eu sunt foarte veselă în general. Doar că anul ăsta a fost așa…un coșmar. Dar pot să mă bucur încă de lucrurile frumoase.
    si aici ninge. ușor așa…parcă i-ar fi frică zăpezii să nu deranjeze în vreun fel.

Lasă un răspuns

