zi fara computer

Ieri am avut o zi fara computer, eu am vrut asa, nici macar nu l-am atins.Voiam mai mult timp pentru alte treburi si intradevar am avut, insa sincer mi-a lipsit ,mai ales netul🙂 .Mi-am imaginat ca nu am computer in casa insa imi venea sa-mi verific mail-ul din ora in ora.🙂
Maine fac ziua fata televizor insa va fi mai greu .Cu trei televizoare in casa e greu sa nu privesti in timp ce se uita altii. :)Dar eu o sa-mi feresc privirea, maine chiar nu vreau sa ma uit deloc la tv. O sa va povestesc cum a fost si daca am reusit.

9 gânduri despre &8222;zi fara computer&8221;

  1. O zi fara TV? Cred ca am stat fara TV cu lunile…..si nu ca n-am avut, dar n-ai la ce sa te uiti.
    Fara PC in schimb e mai greu, ca eu la el fac bani. Fara el…nu prea ma pot descurca. Dar merita si el cate o pauza din cand in cand..

    • O alternativa la desenale animate pe TV sunt cele pe DVD. Asa stii exact la ce se uita si cat se uita. Un DVD pe zi cred ca ajunge ca portie de ecran pentru copii.
      La PC incerc sa incept pagini Web, bannere, design publicitar si tot felul de chestii printate. Au iesit ceva bani, dar trebuie munca multa si talent. Si timp liber. Foarte mult timp liber. Trebuie sa fii si un pic autodidact, un pic mai mult, sa iti placa o ceasca de cafea, sa vrei sa iasa ceva din mainile tale, ceva frumos. Ar fi multe sa spun..in primul rand trebuie sa le faci cu placere. Vorba cantecului..unde dragoste nu e, nimic nu e..

  2. Ciprian Bojan zice:

    Păi să ştii că şi io m-am lăsat cam de 5 luni de fumat. Da’ dacă te laşi de ceva, trebuie un substitut. Poate cel mai bun substitut la toate ar fi oamenii. Să ne întâlnim oameni cu oameni faţă-n faţă şi să comunicăm precum oamenii, fără telefon, net, ş.a.

  3. fără tv pot trăi. n-am nimic pe care să-l urmăresc, nu mă interesează ceva care se dă pe ecranul mic. pot trăi şi fără computer – net, dar parcă îmi lipsesc prietenii – de pe mess şi de pe blog, în ultimul timp. m-a amuzat soţul meu acum 2 zile când i-am spus că trebuie să ajungem acasă înainte de miezul nopţii – eram în vizită la nişte prieteni şi nu ne venea să plecăm! De ce? a întrebat el. Păi, am promis că postez zilnic şi azi nu am postat. Speriat pentru mine, a lăsat tonul jos, grav: Şi ce ţi se întâmplă dacă nu te ţii de promisiune? Îţi fac ăia ceva? Să îndrăznească …
    Păi, nu, ei nu-mi fac nimic, dar mor eu, mă asfixiez dacă nu scriu sau nu citesc.
    Ei, va trebui să mă obişnuiesc şi cu gândul că la un moment dat îmi va pica netul sau cine ştie ce… şi nu voi mai putea să mă ţin de cuvânt, dar… cât pot, trebuie să păstrez ritmul, nu?
    oricum, prefer să-mi placă să scriu pe blog decât să-mi placă să bârfesc sau să umblu din magazin în magazin probând toate hainele posibile.

  4. Ciprian Bojan zice:

    Treaba fără computer se prelungeşte mai mult de o zi? Acum încerci câte o săptămână?😉 Glumeam, sper că totul e în regulă!🙂

  5. Lumy zice:

    🙂 e totul in regula Ciprian, multumesc pentru gandul bun. Nu cred ca am stat vreodata fara computer o saptamana doar cand am fost plecata prin vacante.

Lasă un răspuns

