zi fara tv

Dupa cum am spus ca voi avea o zi fara tv, am experimentat si asta.(nu ca nu as putea trai fara).Am trisat putin dar fara sa vreau fiind in vizita la o prietena , stateam in bucatarie la un capuccino si avea un tv deschis acolo.Am auzit tocmai stirea cum ca Romania nu va fi primita in spatiul Schengen si mi-a atras atentia uitandu-ma pret de cateva minute.Apoi mi-am amintit: aoleu ,azi e ziua fara tv.🙂
Nu-i nu stiu ce provocare pentru mine , pentru ca as putea trai fara tv si o luna sau chiar mai mult cred, chiar nu-i simt lipsa.
Fara computer insa e mai greu.Azi sunt in ziua fara telefon mobil.L-am inchis de dimineata la 8 cand m-am trezit.Si ma simt foarte bine fara el.Oricum si mobilul e o sursa mare de stress si de radiatii.Daca am renunta macar o zi cand si cand la el ar fi spre binele nostru.Ca doar inainte cum traiam fara el?

8 thoughts on “zi fara tv

  1. Ciprian Bojan spune:

    Io vara mă despart foarte uşor de toate. Îmi mai verific mail-urile prin telefon şi… cam atât. Durează zile bune, mai mult de o săptămână uneori fără net sau TV. Şi.. e OK. În schimb, vara citesc! E suuuuupeeeeeeeeeeerrrr! Şi merg la pescuit…😀😛

  2. vara…ce frumos e vara….
    dacă aș avea căsuța mea visată…unde să pot sta fără sa îmi pese de nimic din exterior…de nimic care nu e atât de important decât pentru ceea ce numim „zi de zi”…cât visez la căsuța asta…
    acolo da, asta aș face și eu …aș citi…aș scrie… eh…

    Am vur sa zic că îmi plac inițiativele tale🙂

  3. Da , multumesc Ruxandra.Eu azi am scris pe o ciorna la cabana mea, o casuta mai mica, unde ma retrag cand am chef si pot uita de toti si toate, citesc si scriu , sau pur si simplu ascult zgomotele din natura si privesc cerul.
    Ciprian, vara si eu ma despart usor de tehnologie.

    • Ciprian Bojan spune:

      Exact! Nimic nu e de nelepădat. Numai de oameni să nu uităm, de fiinţele din jurul nostru, de natură… Restul sunt un „rău necesar” dar nu sunt lucruri indispensabile.😀

  4. zahariarobert spune:

    Mie imi vine nu de multe ori sa ma duc undeva in pustiu ,in muntii,e prea multa „galagie” telefoane,internet,tv,radio,etc..Dar toata „galagia” asta face parte din noul nostru mediu de viata si cred ca trebuie sa ne adaptam dar in acelasi timp cum spune si Cpirian sa nu uitam de oameni si de natura sa nu uitam de noi si sa ne oferim din cand in cand timp si pentru ele.

Lasă un răspuns

