ziua fara telefon mobil

Cea mai super zi a fost cea fara telefonul mobil.Doamne cata liniste, cata pace, cata lipsa de stres.Nu ma mai zbarnaia nimic, nimeni nu ma intreba nimic, nu trebuia sa intretin nici o conversatie nedorita.Pe bune, e o mare sursa de stres telefonul.Si sa vezi dracie, la inceput mi se parea ca lipseste ceva, parca eram inafara de ceva fiind cu telefonul inchis, pana mi-am spus : revino-ti tu, da ce? tot timpul vrei sa poti fi gasita?Apoi m-am obisnuit sa fie liniste.Si acum am telefonul inchis, mi-e mult mai bine asa..
Incercati si voi.

7 gânduri despre &8222;ziua fara telefon mobil&8221;

  1. Și eu îl mai las acasă uneori. Și am constatat să de cele mai multe ori, nici nu eram căutată :-))))) Concluzie: sunt dependentă inutil de acest obiect și, ironie, cred că aș supraviețui fără el. Din vina mea se pare că îl folosec, deci faptul că mă caută unul sau altul, e doar o scuză.🙂

  2. Ciprian Bojan zice:

    Sunt zile când uit că am telefon! poa’ să fie deschis, semideschis, semiînchis sau închis de tot😛 că nu vorbesc cu nimeni. Iar când vorbesc o fac scurt şi la obiect! Deh, nu sunt femeie…😛 (rog să pardonaţi, da’ nu io am inventat că femeile vorbes mai mult la telefon…😉 )

  3. lucian zice:

    Apropos de lichidele imbuteliate in pet-uri. In toata California n-am vazut BERE in pet, asa cum se face in Romania. Ei considera asta un atac la sanatate. Americanii folosesc, sigur, apa in pet, dar o prefera pe cea de la robinet, cum bine ai zis. Berea numai in sticla de 24FlOz sau tuburi de aluminiu. Romania trebuie exclusa din Europa pentru berea ieftina si nesanatoasa din pet.

  4. gigi cotlet zice:

    desi am acelasi telefon din 2004 nu pot sa stau fara el..daca se intampla cumva sa-l uit acasa ori in masina e ca si cum mi-as uita o mana sau un picior, e ca un handicap. daca nu am semnal sau baterie inebunesc! nu rezist mai mult de 2 ore fara el

Lasă un răspuns

