multumesc

oare am trait pana acum? am calarit gandurile printre melodii triste si de dragoste pierduta gandindu-ma la maine, la atunci, la candva, la tine ..nu am privit florile cum sa deschideau si cum paleau, nu am privit ploaia cum uda pamantul insetat, nu am privit norii cum alergau uzi si grabiti, nu am ascultat pasarile cum cantau pentru ca gandurile mele ma asurzeau…cat de surda am putut sa fiu, cat de oarba, cat mi-am plans de mila fara rost..iubirea e totul , iubirea e rostul , iubirea naste, iubirea cladeste, iubirea da viata..multumesc.

2 thoughts on “multumesc

Lasă un răspuns

