dor de… blog

N-am scris de multisor, am fost plecata o saptamana la mare in Eforie Nord.
Ce mi-a placut
-a fost soare tot timpul si cald cu exceptia unei nopti in care a plouat dar apoi dimineata a fost frumos.
-faptul ca sunt extrem de multe terase si poti sa alegi unde mananci.
-preturile sunt acceptabile, nu sunt obraznice.
-personalul din hotel a fost extrem de amabil.
-cameristele au facut curat in fiecare zi.
-mi-a placut faptul ca se ajungea rapid la mare.
-plajele sunt relativ curate.
-mi-a placut ca am prins si zile in care erau valuri mari care-mi plac mult.
-la o terasa pe plaja am mancat o pizza capriciosa care merita nota 10.
Ce nu mi-a placut:
-comertul ambulant pe plaja , vanzatorii ambulanti care pur si simplu iti distrugeau toata linistea strigadu-si in gura mare marfa.
-desi era un afis mare cu comertul ambulant interzis, interzis cainii pe plaja si altele…vanzatorii de porumb fiert, de gogosi si de scoici nu tineau cont, iar politia pe plaja era ca si inexistenta.
-nu mi-a placut faptul in in hotel chiuveta din baie era partial infundata.
-fatul ca plajele sunt ingradite de proprietarii hotelurilor care le-au monopolizat pur si simplu.

Un gând despre &8222;dor de… blog&8221;

Lasă un comentariu